Kesoplättar och träningsvärk

Publicerat 2013-03-20 20:59:00 | i kategori Blandat,

Idag gjorde jag de fenomenalt goda kesoplättarna till middag! Med skinka och ost på. Så mumsigt!! Barna börjar gilla dom också. Minstingen vill ha dom med hallonsylt (utan skinka och ost) och det får vara okej. Hon tyckte det var riktigt gott idag. Äldsta är fortfarande skeptisk, men åt ändå de med pålägget. Nästa gång kanske även hon har lärt sig tycka om dom? :-)
 
Annars då? Jo, har träningsvärk från igår i benen. Känner av lite halsont. Struntade i träningen ikväll, då onsdagsrutinen ändrades. Latmasken tog över och jag åt choklad i stället. Hur tänkte jag då?? ;-)
 
Postat av: Evelina

Jag Älskar verkligen kesoplättar!!! Mumsmumsmums!!! Dock tycker jag dom är lite bökiga att göra :P Tar lite tid, är man lite lat då kanske?? :P

Det blir inte alltid som man tänkt! ;)

Svar: Håller med om att de är lite bökiga, för de tar tid. Men de är verkligen goda... :-) Jag gjorde på två stora paket keso igår så de tog sin lilla tid... ;-)
Angelica

2013-03-21 @ 07:14:43
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se
Postat av: Lana

Måste nog steka sådan plättar till övriga i familjen nångång...
Själv avstår jag då är det mejerier i dem! ;)
Jag har nu gått i mer striktare period med mat...det blev för mycket av det goda...med mandelsmör, olika muffins och nötter...
Kroppen och magen reagerar direkt...:(
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

Svar: Jag borde också bli striktare, men jag får liksom inte till det. Jag orkar helt enkelt inte. För att göra en förändring måste man vara motiverad och jag hittar den inte. Men min mage skulle också vilja ha mindre mejerier...
Angelica

2013-03-21 @ 08:26:14
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: