Köpt vårjacka!

Publicerat 2013-03-21 16:47:00 | i kategori Blandat,

Jag köpte den här jackan för några dagar sen. Vad tror ni? Blir jag snygg i den? :-) Jag köpte den en storlek för liten egentligen. Dels tyckte jag att storleken större kändes liiite för stor. Och eftersom min förhoppning är att gå ner liiite till i vikt så tog jag den mindre. Och hoppas på att den aldrig behöver stängas! ;-) Här där jag bor är det ett tag kvar till vår och värme om jag säger så, så jag hoppas den passar när det väl är dags att börja använda den!
 
Köpt på HM, ordinarie pris 399 kr, jag hade 20% rabatt. Beige mockaimitation.
Postat av: Anonym

Du kommer vara skitsnygg i den där! :)

Kram C <3

Svar: Tack gullet! :-)
Angelica

2013-03-21 @ 18:18:01
Postat av: Lana

Jättefin! :)
Ha en bra kväll!
Kram kram
//Lana

2013-03-21 @ 20:23:26
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Eva

Åh den vill jag också ha, du kommer att vara jätte snygg i den!
Har aldrig lämnat någon kommentar men jag är här inne och kikar så gott som varje dag.
Värme och styrka till dig!

Svar: Åh, men tack Eva!!
Angelica

2013-03-22 @ 11:10:56
Postat av: Sandra - Fru Bogren

Superfin! Nu vill vi bara att våren ska komma också :-) Ha en fin helg! Kram Sandra

Svar: Ja, grymt less på kylan här... Burr...
Angelica

2013-03-22 @ 15:27:13
URL: http://frubogren.wordpress.com
Postat av: Evelina

Stilig!!! :)

2013-03-23 @ 09:14:59
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: