Martinas viktminskningstips

Publicerat 2013-03-15 20:25:29 | i kategori Tips,

Martina har skrivit om sina tips för viktminskning. Bra inlägg som jag kände igen mig i. Hon riktar inlägget till en kvinna, över 25 år, varit gravid, har svårt för att gå ner i vikt trots LCHF och träning.
 
Hon ger SJU tips att gå igenom. Att testa en vecka i taget för att se om det ger resultat, för att hitta det som passar just dig. Jag måste säga att jag blev inspirerad. Jag vet att jag måste göra något för att gå ner i vikt. Men jag måste ta ett snack med mig själv först. :-)
 
Skriva ned matintaget
Minska kaloriintaget
Ta bort mejeriprodukter
Minska kolhydratintaget
Öka kolhydraterna
Konditionsträning
Mäta ketoner
 
Läs hela Martinas inlägg HÄR!
 
Bild lånad från Martinas blogg
Postat av: Lana

Bra punkter!
Och du har rätt! Först måste man själv bestämma sig hur man vill göra!
Lycka till!
Kram kram
//Lana

2013-03-16 @ 08:21:25
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: P

Martina har en jättebra blogg!

2013-03-17 @ 09:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: