Ny frisyr!

Publicerat 2013-03-26 21:11:27 | i kategori Blandat, Vardag & familj,

 
Det blev en helt ny frisyr, med ny färg. Och jag är riktigt nöjd med båda!! Fast man vet ju aldrig hur det ser ut efter att man försökt fixa till det själv. Jag kommer aldrig kunna platta det lika bra som hon kunde... :-)
 
Förresten, jag märkte på förra bilden att jag inte tar upp hela frisörstolen längre. Ser ni att det är ett mellanrum mellan rumpan och stolsidan? :-D
Postat av: Marie

Wow, coolt! Modig du är som kör all in! =)

Svar: Jag tycker det är roligt att förnya mig med både färg och frisyr! :-)
Angelica

2013-03-26 @ 21:41:32
Postat av: Marie

Det blev verkligen jättesnyggt! Modigt gjort :) jag tycker du ser så smal ut i ansiktet nu oxå. Det vill jag oxå göra ;) kram

Svar: Tack Marie!! Jag vill se smal ut överallt ;-)
Angelica

2013-03-26 @ 23:19:43
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Evelina

Snyggt och modigt! Jag skulle aldrig välja en frisyr som jag skulle måsta platta för att få till! Då har jag iofs ett skatbo på skallen så sånt tar sån tid :P

Svar: Får se om jag klarar det med den billiga plattången jag har räcker :-)
Angelica

2013-03-27 @ 07:08:48
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se
Postat av: Evelina

Härlig upptäckt med stolen förresten!!

Svar: Haha! Jaa! :-)
Angelica

2013-03-27 @ 07:09:15
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se
Postat av: christina

Jättesnyggt!! Haha... lite roligt för jag tänkte faktiskt på det där med frisörstolen... Inte för jag har tänk på hur du fyller den eller inte, men min spontana tanke var att jag nog inte kunnat ta en sån bild. För jag HADE fyllt ut... ha ha

Svar: Haha! Jag har alltid fyllt ut den, hatar att se mig i spegeln hos frisören, så det var en överraskning! :-)
Angelica

2013-03-27 @ 13:34:14
Postat av: Catharina

Sjuuuukt snyggt! Passar dig jättebra :)

Kram C

Svar: Tack så mycket kära du! :-)
Angelica

2013-03-27 @ 22:47:47
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: