Sportlov

Publicerat 2013-03-04 19:03:00 | i kategori Blandat,

Jag har sportlov och är i fjällen. Jag har begränsad tillgång till Internet, nu var första gången jag lyckades komma in på bloggen. Jag har sett att det kommit en del kommentarer som jag inte kan svara på nu. Det hoppas jag ni förstår!
 
 
Kort sagt, jag har fått en förklaring till det jag upprördes över i lördags. Det skrivna ordet är inte lika lätt att tolka som när man hör det sägas. Jag upplevde kommentaren som otrevlig, men den som skrev den menade det inte så. Framöver kanske jag lägger in fler inlägg om "teori" eller "fakta" bakom LCHF och lågkolhydratkost. Det finns mycket jag skulle vilja skriva om men som jag inte har tid för. Många av er som läser har säkert det mesta klart för er, men det kanske skulle uppskattas med fler teoretiska inlägg? Men de kommer knappast den här veckan. ;-)
Här kommer en bild som symboliserar vad jag har fokus på just nu: familj, barn, uteaktiviteter. Här ska hela familjen åka Bamsespåret här där vi bor. :-)
Postat av: Anonym

Kommunikation i skriven form är svårt, speciellt när det finns starka åsikter och känslor bakom. Enligt mig användes nog lite väl "starka", förenklade formuleringar från båda håll. Det blir ju lätt så när man är säker på sin sak och kanske dessutom upprörd över det man just läst.

Jag har hamnat i bråk många gånger när jag spelat onlinespel, då jag bara menat att fråga något, eller hålla någon

2013-03-04 @ 19:50:15
Postat av: Mia

"hjälpa" skulle det stå där... Jävla telefon. :p

Hur som helst hoppas jag att ni två vågar diskutera mer, men kanske med lite försiktigare ord. ;) Ni har säkert mycket bra att lära varandra, eller åtminstone för att förstå de olika synsätten bättre.

Jaja. Hoppas alla har ett härligt sportlov med massor av god och nyttig mat. (fritt för tolkning) :)

2013-03-04 @ 20:00:52
Postat av: Catharina

Ha det så bra i fjällen!
Njut!

Kram C <3

2013-03-04 @ 22:31:02
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Kostologik - Mickan

Hoppas ni har det jätte fint och mysigt!
Jag tycker inte du ska behöva lägga in såna kategorier om du inte vill, det finns så många andra ställen att hitta fakta på, det är ju din blogg och då bloggar ju du hur du vill :) jag tycker den är fin och bra som den är :)

Svar: Tack Mickan! Jag bloggar som jag tycker! :-) Och jag älskar din... ;-)
Angelica

2013-03-05 @ 08:24:53
URL: http://blogg.kostologik.se
Postat av: Mia

Håller med föregående skrivare. Du kan ju alltid länka till olika sidor om folk vill veta mer. Du måste ju hinna med dig också! :)

2013-03-05 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: