Tårta med för mycket choklad

Publicerat 2013-03-23 07:50:29 | i kategori Blandat,

 
Är det möjligt? ;-)
 
Jag provbakade en påsktårta i torsdags, utgick från ett vanligt recept och gjorde om till lchf. Men bottnarna blev inte tillräckligt bra. OCH det blev för stark chokladsmak. Jag hade 86% choklad, blir nog bättre med 70%.
 
Jag hade först tänkt att jag skulle göra om den idag och ge er receptet, men det är bara att inse att jag inte hinner. Det är inte värt att stressa ihjäl mig. Får se om jag gör tårtan vid ett senare tillfälle i stället.
 
Postat av: Evelina

Man tror ju iaf inte att de ska vara möjligt att det blir för mycket! ;) Klokt av dig att inte stressa ihjäl dig över det :)

Svar: Höll på att stressa ihjäl mig ändå...
Angelica

2013-03-23 @ 09:15:47
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: