TÄVLING: Grafiskt tryck från Lavli

Publicerat 2013-03-28 14:15:00 | i kategori Blandat,

 
Nu har jag fått äran att hålla en tävling i samarbete med Lavli, ett företag som gör underbara grafiska tryck och illustrationer. Jag blir glad bara av att titta på dom! Och nu har DU en chans att vinna ett grafiskt tryck (poster)! Följ reglerna nedan och håll tummarna! :-)
 
Tävlingsregler:
 
1. Gå in på youarelavli.se och titta efter vilket motiv av trycken som är din favorit, i storleken 30x30 eller 30x40 cm.
2. Gilla Lavli illustration & fotografi på Facebook.
3. Lämna en kommentar till det här blogginlägget där du skriver att du fullföljt tävlingsstegen och är med och tävlar.
4. Jag lottar ut en vinnare som vinner sitt favoritmotiv i storlek 30x30 eller 30x40cm.
 
Tävlingen håller på till nästa torsdag, 4 april!
 
 
Postat av: Marie

Åh vad fina tavlor!! Tavlan "World cities colour" skulle passa utmärkt på min bruna vägg ovanför min kära tjock-TV =) Där är det tomt just nu och jag har letat efter en fin tavla att sätta där.

Har självklart gillat facebooksidan och nu håller jag tummarna att jag vinner =)

Ha en fin påsk Angelica!

2013-03-28 @ 20:22:07
Postat av: Jenny

Jag skulle välja "färggalen elefant" om jag vann. Den skulle passa utmärkt som färgklick i min nya lägenhet (där jag valt ljusa tapeter för att få in färgklickar som denna).
Gillar på Facebook så det är bara till att hålla tummarna för vinst.

2013-03-28 @ 20:44:28
Postat av: Frida Dohlnér

Jag skulle vilja ge "sol, vind och vatten" till mina föräldrar. Den skulle passa bra i deras sommarstuga.
Har gillat på fb! Håller tummarna!

2013-03-28 @ 22:21:12
Postat av: Catharina

Jag önskar att tavlan "French kitchen" får flytta hem till mig ;) Jag har gillat på FB. Jag har aldrig vunnit något, så jag hoppas verkligen att jag har tur denna gång!

Kram C <3

2013-03-28 @ 23:22:27
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Evelina

Gillat på facebook! "Vårlighet" skulle passa bra här hemma i dessa tider!! Skulle bli en bra födelsedagspresent!;)

2013-03-29 @ 07:15:00
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se
Postat av: Lena B

Min favorit är Everyone makes mistakes som skulle passa bra på mitt kontor. Jag gillar Lavli!

2013-03-29 @ 16:29:58
Postat av: Ann-Christin Lundström

Tjihooo!!! Jag gillar och delar och hela alltet och jag skulle bli själaglad över att vinna "zebra" i 30x30. Skulle passa utmärkt i vår hall. Tänk, det första man ser när man komme rin och det sista man ser när man går ut är en snygg och kaxig dam. Underbart!

2013-03-29 @ 18:59:11
URL: http://smallfinethings.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag älskar tavlan french kitchen! Det vore underbart att ha en del av Paris hemma varje dag, som jag saknar den staden!

Har gillat på FB och håller tummarna!

2013-03-30 @ 07:40:25
Postat av: Anonym

Jag gillar och delar självklart din sida på Facebook. Så mycket fint du har på din sida men om jag skulle välja en tavla så blir det den blå elefanten för att hänga på vår nykläckta sons rum:)

2013-03-30 @ 15:38:27
Postat av: Carl

Jag skulle vilja vinna "färggalen elefant" att förgylla mitt och min nyblivna sambos nya lägenhet. Vi har fått in alla möbler och sådär men saknar ännu fina saker att ha på väggarna.

Tack för en bra blogg med bra recept, gillar speciellt "kesogrädden"

Carl

2013-04-01 @ 09:04:22
Postat av: Jessica

Jag har gillat på Facebook och skulle gärna hänga upp tavlan World cities color i mitt vardagsrum :)

2013-04-02 @ 15:30:56
URL: http://scaleassmycken.com
Postat av: Emma Vähäsalo

Nu har jag gillat och hoppas att jag vinner "vårligheter". Hoppas!!
Tack för en trevlig blogg!

2013-04-03 @ 21:02:48
Postat av: Anna Haeggman

Jag har följt tävlingsreglerna och önskar om jag vinner tavlan, What Would
Den skulle passa perfekt i mitt kök. Både färgmässigt och framförallt budskapet.
Hoppas på tur! :)
Med vänlig hälsning, Anna

2013-04-03 @ 23:09:45
URL: http://annahaeggman.devote.se
Postat av: Mickan - Kostologik

Nu har du lurat med mig i en tävling till :) jag har gjort stegen och skulle vilja vinna "Ursäkta stöket" för det ser alltid ut som ett bombnedslag av leksaker hemma hos oss :) med denna tavlan i hallen så skulle jag slippa ursäkta mig varje gång någon kommer :) kram

2013-04-04 @ 08:28:25
URL: http://lchfklubben.se/kostologik
Postat av: Mickan - Kostologik

"Huset fullt"heter den ju :) jag tänkte bara på hur stökigt det var när jag kolla runt här hemma haha

2013-04-04 @ 08:30:02
URL: http://lchfklubben.se/kostologik
Postat av: Amanda

''World cities'' skulle jag vilja vinna!
skulle passa perfekt,jag som älskar att resa./ Amanda

2013-04-04 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: