Upptagen med att äta...

Publicerat 2013-03-14 20:57:00 | i kategori Personliga tankar,

...så därför har det inte blivit något bloggande på slutet. Har varit helt under isen den här veckan. Jag har varit sjukt hungrig dagtid och trött och haft ont i huvet. (idag bättre) Och på kvällarna har jag satt i mig hur mycket som helst. Jag har/haft ägglossning och jag börjar skönja ett mönster. Jag blir hur svullen och tjock som helst och det sätter sig på humöret direkt! Ja inte bara det, hormonerna också. Och då hjälper bara mat... eller mat, snarare godsaker. Jag håller mig till sånt som kan räknas in till LCHF, men mängderna... ujuj... blir ingen rolig månadsvägning denna gång...
 
Bilden nedan får symbolisera de senaste dagarna... Nu sitter jag i alla fall med en kopp te och med fötterna i ett fotbad, och datorn i knät. Jag orkar inte äta mer idag, så det fick räcka med te nu. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag undrar om det blir bättre genom att sluta med preventivmedel helt? För det här är sjukt jobbigt... Inte för att det bara har med hormonerna att göra, det finns vissa andra anledningar också, men ändå...
 
 
Postat av: ellen

Åh god....det såg gott ut!

Svar: Mycket gott ;-)
Angelica

2013-03-16 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: