Äntligen lite jogging

Publicerat 2013-05-30 14:59:27 | i kategori Träning,

Jag har länge tänkt att jag ska ut och springa, eller ta promenad eller cykla. Men jag får liksom aldrig arslet ur vagnen! Mest sugen är jag när jag sitter på jobbet och verkligen inte kan! Men idag tog jag mig ut i alla fall. Tog den korta 4 km-rundan här hemma, tar bara en halvtimme så det tyckte jag att jag hade tid med. Det var väldigt varmt, 20 grader i skuggan och strålande sol, så det var lite jobbigt. Men jag lyckades springa hela vägen, även uppför backarna. Inte riktigt lika bra tid som förra gången, men då gick jag lite också, så jag är ändå jättenöjd!
 
På väg ut
 
Efteråt, hyfsat röd och svettig :-p
Postat av: Catharina

Va duktig du är! Å du, 4 km är inte så kort! Gillar din brillor :)

Kram C <3<3<3

Svar: Tack Catharina! nä, 4 km är ändå 4 km! :-)
Angelica

2013-05-30 @ 21:53:23
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: