Banan- och ananassmoothie

Publicerat 2013-05-21 20:50:10 | i kategori Godsaker, Mat,

Idag gjorde jag en snabb smoothie till min yngsta dotter. Jag hade skivad ananas i frysen som jag mixade tillsammans med turkisk yoghurt och banan. Och herregud vad god den blev!! Lite mycket kolhydrater för den som äter LCHF kanske, men perfekt till barn!
 
Brukar ni ge era barn smoothies? Mina brukar vara lite skeptisk och gillar sällan det jag gör, men den här gick bra i alla fall!
 
 
 
Postat av: Lana

Mmm...gott, gott!
Min dotter brukar göra smoothie till sig själv som mellanmål eller innan träning.
Ha en fin dag!
Kram kram
//Lana

2013-05-23 @ 08:21:14
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: