Grillat och sprungit

Publicerat 2013-05-19 21:51:00 | i kategori Mat, Träning,

 
Ja, jag har ätit grillad mat tre gånger i helgen. Det är ju så fasansfullt gott!!!!  Och det har ju varit så fint väder, så det har gått att äta ute alla gånger och då blir det ännu godare! :-)
 
MEN, jag har inte bara ätit, jag var faktiskt ut och joggade igår. Hade egentligen tänkt mig en längre runda men kom på att det hade jag verkligen inte tid med. Det var mycket som hände igår. Men jag tog min vanliga korta runda på 4,1 km, och jag är jättenöjd med tiden! Och den ska bli ännu bättre!
 
Har ni tränat nåt i helgen?
Postat av: Lana

Oj, oj, oj, vad mycket god mat! :)
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

2013-05-20 @ 07:02:41
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Catharina

Gud så gott allt ser ut! Grillat är ju bästa maten :)
Hoppas du mår bra!

Kraaaaaam C <3<3<3

Svar: Jo tack jag mår bra!! Har som vanligt inte tid med allt jag vill och borde göra bara ;-) KRAMIS
Angelica

2013-05-20 @ 20:33:54
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: