Jag är hemma!

Publicerat 2013-05-16 17:00:00 | i kategori Blandat,

Och jag har haft det jättebra på resan! Men jag är rätt trött och det är så mycket annat som tar min tid just nu, så bloggandet ligger lite på is. Jag har upptäckt att jag har svårt för att koppla av (viktigt då jag ofta är stressad) och har upptäckt tjusningen med att läsa vanliga böcker. Så nu försöker jag få in det också i livet. :-)
 
Men jag kommer tillbaka! :-)
 
Nu ska jag faktiskt ta och dricka lite vin... ;-)
Postat av: Catharina

Blogga när du orkar! Vi som läser finns kvar här och väntar :)

Stor kram <3<3<3
C

2013-05-16 @ 22:41:03
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Joanna

Förra veckan kom jag oxå på det - LÄSA bäcker! Jobbar fn. bara halvtid pga stress sedan i mars - och kom på Det är mitt sätt att koppla av! Bort med dator och sociala medier =)

Svar: Ojdå, inte bra när det går så långt... :-( Men böcker är bra! Tyvärr blir det lite för mycket dator, telefon och sociala medier ibland. Därför har jag börjat lägga ifrån mig ibland och försöka njuta av annat. En svår konst det också. Men MYCKET viktigt att koppla av!! KRAM
Angelica

2013-05-20 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: