Max-middag

Publicerat 2013-05-29 21:38:39 | i kategori Mat, Tips,

Idag blev det snabbmatsmiddag på MAX. Bästa stället när det gäller hamburgare eftersom de faktiskt har lowcarb-alternativ. Visst, det går att äta på McDonalds också, då får man helt sonika hamburgaren utan bröd, men det här känns bättre, att få hamburgaren i sallad. Man behöver heller inte välja lowcarb-burgaren. Man kan ta vilken man vill, och be om att få sallad runt i stället för bröd. Det är ingen som brukar höja på ögonbrynet för det! :-)
 
Jag valde att ta en Supreme, som det är ost och bacon på. Och så hade jag på extra dressing, original och green & garlic. Mycket gott!!
 
Nu gick ju inte den här måltiden riktigt ihop med vad jag föresatt mig den här veckan. Hittills hade jag klarat mig undan både socker och alla mejerier, men på den här hamburgaren var det ju ost på, och socker i dressingen. Men jaja, så blir det ibland i vardagen. Vi kom nämligen på att vi var tvungen att åka och köpa skor, och att köpa skor med barnen utan mat i magen går inte, och det har var lösningen som passade bäst!
 
Om det blev några skor? Jodå, nio par sammanlagt!! ;-)
 
Postat av: Lana

vad många skor ni har köpt! :) Härligt!
Jag har faktiskt skuta äta på alla hamburgarerestauranger... tycker alla hamburgare där smakr dåligt... :( Men visst som en nödlösning...Speciellt med små barn!
Ha en fin dag!
Kram
//Lana

Svar: Ja, speciellt när man har barnen med sig, och när det blir svårt med maten. Det är ju bra med alternativ till vanlig skräpmat iaf! :-)
Angelica

2013-05-30 @ 10:22:55
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Sara

Mmm, jag älskar Max hamburgare, så det här var ett toppentips! Visste inte man kunde be om det - tackar :)

Svar: Varsågod :-) Be om det nästa gång! :-)
Angelica

2013-05-30 @ 11:49:55
URL: http://minresamot60.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: