Skön morgonpromenad

Publicerat 2013-05-17 14:36:03 | i kategori Blandat,

Igår kväll var det lite fest på jobbet. Jag var väldigt trött och tvekade om jag skulle gå, men det brukar vara trevligt, så jag gick, och jag drack vin. Men jag åkte hem rätt tidigt, jag tog bussen hem 21.15. Skönt faktiskt! Då kom jag hem i tid, hann träffa maken. Fika lite och titta på TV. Jag tog lite keso med mandelsmör (GOTT) och ett glas Resorb. Jag skulle ju upp och jobba idag. ;-)
 
Imorse var det så fint väder så jag passade på att ta en liten promenad innan jag gick in på jobbet. Hur härligt som helst! Hade tagit jeansjackan och det var alldeles lagom. Halsduken var jag till och med tvungen att ta av efter ett tag! :-)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: