Vilken helg!

Publicerat 2013-05-27 19:10:17 | i kategori Blandat,

Det har varit sååå fint väder i helgen. Jag har varit ute mest hela tiden och påtat på ute, och inne har jag försökt städa lite. Prioriteringen har legat i att vara ute i friska luften, så det har fått stå tillbaka här inne, vilket märks... Idag var det grått, men nu har det skinit upp igen och jag har precis kommit in från att ha varit ute en stund med lillan som ville cykla.
 
Ofta kommer jag på en massa som jag vill skriva på bloggen, men så håller jag på med annat och när jag väl får en stund över så har jag antingen glömt bort det jag ville, eller har så många saker jag vill skriva så det inte blir nåt alls, eller så struntar jag helt enkelt i det och vilar, eller läser eller tittar på TV. Ja, så därför blir det dåligt uppdaterat ibland.
 
Här är jag i jobbartagen och ska trimma ute i trädgården Snygg va? ;-)
 
Lite god frukost från igår när jag slängde ihop ett microbröd 
 
Skönt att kunna ha shorts på sig ända in på kvällen :-)
 
Jo, i fredags var det lite fest också, här en supergod frozen daiqiri med passionsfrukt, min favorit! Nej, inte så mycket LCHF över den va... ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: