Julbloggar hos kostrådgivarna idag!

Publicerat 2013-11-25 16:10:37 | i kategori Blandat,

Idag är jag gästbloggare hos Kostrådgivarna.se. Det var det här jag förberedde för ett tag sen när vi hade julfrukost hemma! :-)
 
Det är lite tips på olika gröter, och vad man kan tänka på. Gå gärna in och läs hela inlägget!
 
 
 
 
Postat av: Jennie

Tack för tipset på gröt! Jag skrev ut dina recept.

Jag letar efter en variant som funkar till barnen. Själv är jag så nöjd med äggröra eller omelett, men jag ska absolut prova den med ägg & kokosnötsmjöl.

2013-11-26 @ 18:55:14
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Ett jättefint inlägg.
Gott med gröt och kul med olika smaker. :)

2013-11-28 @ 19:07:52
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: