Matdagbok måndag 4/11

Publicerat 2013-11-04 21:40:53 | i kategori Matdagbok,

Här kommer ytterligare en matdagbok. Jag har mer att göra den här veckan, vilket i sig innebär lite mindre bloggande.
 
Jag har varit mätt och nöjd hela dagen. Jag hade antagligen klarat mig bra utan kvällsfika, men jag har svårt att vara utan mitt kvällsfika framför TV:n på kvällen! :-)
 
Frukost kl 9: Kesokvarg med vaniljpulver, hallon, blåbär och kokoschips.
 
Lunch kl 13: Kycklingfilé med grädde och bacon. Philadelphia- och vitlöksfyllda champinjoner. Lite, lite rödbeta. (Rester från gårdagens middag)
 
Middag kl 17: Stekt saganaki med paprika, tomat och gurka. (Saganaki är en ost gjord på får- och getmjölk, från Fontana)
 
Kvällsfika kl 21: Salami och paprika.
 
Dagens träning: Lunchjympa på Friskis och Svettis. (45 min pass, men jag går innan stretching, efter 30 min)
 
 
Postat av: Lana

Måste också testa steka saganaki! Låter så gott!
Ha en fin dag!
Kram kram
//Lana

2013-11-05 @ 06:38:43
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: