Är med i LCHF-bilagan

Publicerat 2013-10-25 16:24:00 | i kategori Blandat,

I senast numret av Expressens LCHF-bilaga finns det en artikel om olika lchf-bloggar och hur och varför de här bloggarna driver sina bloggar. En av dessa är min blogg! Jag blev väldigt glad över att bli tillfrågad om jag ville vara med i den här artikeln, jag tycker det är superkul!
 
Nu har jag än så länge bara hunnit läsa om mig själv, för jag har jobbat idag. Men jag ska definitivt läsa om alla andra också i helgen och kolla in dom bloggarna. Ikväll hinner jag tyvärr inte, för ikväll är det fest!! :-)
 
Jag har fått flera nya följare på instagram under dagen, och om det är någon ny som kikar in här efter att ha läst tidningen, säger jag bara:
 
VARMT VÄLKOMMEN till mig och jag hoppas att du tittar tillbaka till mig! :-)
 
 
 
Postat av: Maria L

Jag har läst artikeln och tycker att det var jätteskönt att läsa att fler än jag kan falla tillbaka i dåliga vanor i bland. Har du fått diagnosen sockerberoende? Hittade till din blogg tack vare LCHF-bilagan som jag prenumererar på.

Svar: Hej och välkommen Maria! Jag har inte fått diagnosen sockerberoende, jag har inte varit i någon behandling. Men efter mitt beteende med socker och läst vad Bitten Jonsson skrivit så har jag själv kommit till den slutsatsen att jag är sockerberoende. Det är svårt att avgöra gränsen mellan skadligt bruk och sockerberoende.
Angelica

2013-10-25 @ 20:15:20
Postat av: Lana

Va kul! Måste köpa denna bilaga! :)
Kramar!
//Lana

Svar: Ja, det var roligt! Köp och läs ;-)
Angelica

2013-10-26 @ 07:16:57
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Härligt! Jättefin bild på dig.

Svar: Tack Erika!! :-)
Angelica

2013-10-27 @ 14:29:50
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: