Jympapass och dagens middag

Publicerat 2013-10-16 20:30:06 | i kategori Träning,

Ingen träningshets nu, men jag älskar att träna! Så länge det går bra och jag har motivation så... :-) Jag försöker passa på nu att träna lite extra för jag har tid för det den här veckan. Det blir värre nästa vecka. Och så har jag ju varit typ stillasittande i tre veckor innan. Inte bra, men sån är jag!
 
Det blev ett jympapass på friskis. Jag diggar pulsklockan! Jag har funderat förut om jag verkligen inte bränner mer än vad det står när man fyller i träningen i t.ex. shape up-appen. Och nej, jag förbränner inte mer. Nu har jag det svart på vitt. För egen del känns pulsklockan enbart motiverande, precis som jag hoppades!!
 
Mål med träningen? Inte annat än att fortsätta träna för det gör mig på bra humör. Vill få bättre kondition, hållning och muskler. Och bli av med det fluffet som tydligen fastnat runt midjan. Dom målen räcker gott och väl för mig! Svårt nog faktiskt.
 
Bild på mig före träningen. Förbränningen och dagens middag som maken lagat. Jättegott!! Baconlindad kycklingfilé, vitkålsgratäng och blomkål och champinjoner.
 
Nu ska jag göra något annat som får mig på bra humör. Lägga mig i soffan, titta på TV, film eller serie och äta något gott till!! God natt med er!
Postat av: Lana

Härligt med träning! Har också kommit igång, i alla fall två ggr i veckan!
Ha en fin dag!
Kram
//Lana

Svar: Träning är så bra för kropp och knopp. Vad bra att du kommit igång! <3
Angelica

2013-10-17 @ 06:46:42
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: