Härliga söndag!

Publicerat 2013-09-15 15:23:13 | i kategori Mat, Mejerifritt, Vardag & familj,

Hallå där ute! Har ni en härlig söndag? Det har jag! Sovit många timmar. Vaknade inte pigg, men mycket piggare än igår! Ätit god och hälsosam mat. Tagit en promenad i ensamhet. Tycker det är så skönt att komma ifrån man och barn en stund. ;-) Tvättar, bytt sängkläder, och fixar lite. Funderar på om det blir någon träning ikväll. I så fall måste jag ta med barnen och jag är inte riktigt säker på att de går med på det. Eller om jag orkar med det. Har haft en stressfri helg än så länge, och hade tänkt fortsätta med det!!!
 
Har några recept som jag hade tänkt lägga ut också, kanske kommer det nåt sen. Tyvärr har jag inte skrivit upp allt så jag får leta långt bak i huvudet för att komma på dom... Här kommer instagrambilder från dagens frukost och lunch!
 
Te med en matsked kokosfett. Ett fröknäcke med en bruk makrill. Mejerifritt och glutenfritt!
 
En sötpotatis, stekt i bitar. Lite bacon och en tomat till lunch. Även det mejerifritt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: