Kesokvarg till frukost

Publicerat 2013-09-18 10:24:21 | i kategori Frukost, Mat,

Hemma och vabbar idag i regvädret. Skönt väder att vara hemma i faktiskt men oj vad trött jag blir! Jag vill bara lägga mig ner och sova... Det hade ju varit bättre om jag haft en massa energi och fick något gjort samtidigt! ;-)
 
Men en god frukost har jag ätit i alla fall. Kesokvarg (keso och kvarg blandat) med hallon, blåbär, hasselnötter och kokoschips. Och så ett kokt ägg och en kopp te med kokosfett till det. Väldigt gott faktiskt! Nästa gång ska jag ta i lite vaniljpulver i kesokvargen också! :-)
 
 
Postat av: Carina

Låter riktigt gott det där! Hur blandar du 50/50 eller?

Kramen.
Carina

Svar: Ja, det är gott!! Jag blandar lite olika, har inte ätit så många gånger så har inte hittat perfekta blandningen än. :-)
Angelica

2013-09-19 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: