Matsedel v 39

Publicerat 2013-09-22 20:22:10 | i kategori Matsedel,

Så är det då återigen dags för mig att stå för maten till veckan! Den här gången har jag hämtat inspiration från Expressens senaste LCHF-bilaga. Jag prenumererade på den ett tag, men slutade för att jag aldrig läste den. Jag hade inga problem med att komma på vad jag skulle laga tyckte jag. Men den här tidningen var bra tycker jag. Jag har hittat fler än dessa fem rätter jag vill göra från den. Så mycket bra inspiration. Och ett plus är att de nu märkt rätterna med vad som räknas som strikt och liberal lchf, så behöver ingen bli förvirrad. ;-)
 
 
Nu har jag dessutom bakat bröd inför veckan. Ett nytt mjukt som jag provar för första gången, frallor. Och så fröknäcke igen, det med ägg i sig. Gillade det då det var extra mättande. Så nu känner jag mig förberedd inför veckan! Handlat har jag gjort också så jag hoppas att jag inte behöver handla förrän till helgen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: