Nödlösning

Publicerat 2013-09-17 17:02:52 | i kategori Mat, Tips,

Ibland kan man hamna i situationer man inte planerat för, och då kan det köra ihop sig. Eller som idag, när jag visste att jag inte hade någon middag, men ändå av någon anledning struntat i att planera något i stället. Jag kommer hem sent ikväll, och kommer inte klara mig helt utan mat från lunch till sent ikväll. Men har man ett litet förråd med nödmat på jobbet kan det gå bra ändå! Jag har börjat ha makrillkonserver som backup på jobbet. Perfekt när man måste ha något mellanmål. Jag hade också fått tag i ett litet paket smör som jag smälte ner i en kopp te. Inte världens godaste middag direkt, men vad gör man? Alternativet att inte äta något alls var heller inte trevligt. En nödlösning som får funka idag, tills jag får möjlighet att äta något mer.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: