Träningsdagbok v 37 och v 38

Publicerat 2013-09-22 20:32:40 | i kategori Träningsdagbok,

Jag har kommit igång bra med träningen nu tycker jag. Förra veckan blev lite galet mycket stressig, då jag försökte hinna med mycket träning samtidigt som jag hade ansvaret hemma med matlagning och allt. Den här veckan har jag tagit det lite lugnare, och försökt återhämta mig. Skulle visserligen träna i helgen, både igår och idag, men det blev det inget av. Igår tog jag mig en lång sovmorgon istället för att åka och träna, och idag var det latmasken som flög i mig helt enkelt... Men jag tycker det är väldigt roligt att träna så jag ska försöka hålla i det här nu! Det är jympa på friskis och svettis som gäller för mig, med ett visst inslag av spinning. Sen hoppas jag bli sugen på gymmet igen, men inte just nu känner jag.
 
Träningsdagbok v 37
måndag: 45 min medeljympa
tisdag: 60 min utomhusträning, funktionell träning, anordnad av jobbet
onsdag: -
torsdag: 45 min spinning
fredag: - 
lördag: -
söndag: 4 km promenad, 60 min core
 
Träningsdagbok v 38
måndag: 60 min medeljympa
tisdag: - 
onsdag: 45 min medeljympa
torsdag: - 
fredag: 60 min medeljympa
lördag: - 
söndag: 3 km lugn promenad
Postat av: Mia

Härligt! Fullt ös där!

För mig och Per är det tvärtom; styrketräning känns roligast nu, men med förhoppning om att vi blir sugna på lite konditionsträning senare också. :)

Håller tummarna nu att vi allihop slipper dagisbaciller och stukade fotleder! ;)

Svar: Baciller, stukade fotleder och nackspärr undanbedes härmed!
Angelica

2013-09-22 @ 23:03:43
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: