Konferensförberedd!

Publicerat 2014-02-22 19:03:00 | i kategori Blandat, Mat,

Igår kände jag mig sådär bra och duktig liksom. Jag var väl förberedd för en dag på konferens. Där bjuds det på diverse godsaker, allsköns gotta och mjukglass, och mina vänner var väldigt förtjusta! Jag insåg problematiken eftersom jag nyss slutat med sockret igen. Jag visste inte om jag kunde lita på mig själv, att inte äta nåt jag egentligen inte ville. Så jag tog helt enkelt med mig lite matsäck för att äta under rasterna! Ägg och ölkorv, det håller lätt under arbetsdagen. Även om jag inte kände mig så hungrig eller sugen under rasterna åt jag ändå för att inte råka slinka dit! Och lunchen var inga problem, buffé funkar alltid, bara att välja det som passar. Jag åt mest lax och skinka från salladsbordet. :-)
 
Och morgonen började naturligtvis med kokosgröt med bär och mandelsmör! ;-) 
 
 
Jo, förresten, det blev ett spinningpass efter jobbet, jag fick plats! Hade egentligen funderat på after work, men det blev spinning istället, så skönt att inleda helgen med träning!!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: