En bra dag

Publicerat 2012-08-08 22:57:56 | i kategori Vardag & familj,

Jag har haft en lugn och skön dag hemma idag! Började med en joggingrunda före frukost. Efter frukosten tog jag det lugnt och duschade och gjorde mig i ordning. Före lunch plockade jag hallon på gården och efter lunch påbörjade jag ett bak, en hallonpaj.
Det var fint väder och minstingen ville gå över till grannen där stora tjejen redan var så jag följde med henne dit. Solen sken och det var varmt så barnen tog och badade i deras pool. Och puffarna kommer väl till pass, jag behöver inte ens kliva i vattnet själv! Så kul att se att de klarar av att bada själva och ha hur kul som helst! :-) Middagen jag gjorde blev jättegod och sen blev det pajen som efterrätt. Barnen fick duscha innan läggning och de somnade bra. Och sen tog jag ett träningspass hemma. Och nu sitter jag här och ska snart gå och duscha och lägga mig jag också. En bra dag helt enkelt! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: