Träning 29/8

Publicerat 2012-08-29 22:05:55 | i kategori Alla recept, Träning,

Hade inte möjlighet att komma iväg på nåt pass idag, men eftersom det är öppet hus kunde jag gå på gymmet i stället. Jag har annars bara jympakort på Friskis och Svettis. Jag stod på crosstrainern i 15 min och löpbandet i 18 min, körde med intervallträning den här gången. Kul! Intervallträning ute när jag joggar själv tror jag inte att jag fixar, men på löpbandet blir det en annan grej. Får se om det blir fler gånger!
 
Svettades väldigt mycket som vanligt! Tar det som ett tecken på att jag har hög förbränning! ;-)
Före träning  Efter träning Mellanmål efter träning
Jag gjorde en mumsig smoothie på 1 dl turkisk yoghurt, ca 0,5 dl grädde, 0,5 dl frusna hallon, 1 krm vaniljpulver och 1 tsk hasselnötssmör. Och ett kokt ägg till det. Mumsigt och mättande!!
Postat av: Anna

Härligt och perfekt att äta de efter :P

Svar: Eller hur?! Fast jag åt nog mer än jag gjorde av med ;-)
Angelica

2012-09-01 @ 21:49:43
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: