Julklappstips

Publicerat 2012-12-17 08:35:32 | i kategori Tips,

Har du inte läst Matrevolutionen av Andreas Eenfeldt ännu? Nu finns den att beställa för 47 kr på Adlibris. Och beställer du före 20/12 kan du dessutom ge bort den i juklapp! Passa på! Du kommer inte att ångra dig!!
 
Klicka på bilden för att beställa boken
 
"Ut med rädslan för naturligt fett, ut med industritillverkade lightprodukter. Ut med den överdrivna kolesterolskräck som bara gläder läkemedels- och margarinindustrin. Tillbaka till riktig mat. Mat tillagad med kärlek, och allt smör du vill." Andreas Eenfeldt
 
Jag har tipsat om den här boken förut, läs här om du vill!
Postat av: Lana

Jag äger fortfarande inte denna bok! Skandal! Måste köpa!
Tack tack för tipset!
Ha en fin dag!
Kram
//Lana

Svar: Ja, stor skandal ;-)
Angelica

2012-12-17 @ 09:31:43
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Catharina

Jag har denna bok, men jag har inte fått tid att läsa den än...Så den åker med till Thailand!

Kram C


Svar: Den blir perfekt att läsa i Thailand, lättläst och intressant. Sen kommer du tillbaka med nya krafter! :-)
Angelica

2012-12-17 @ 14:35:42
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: