Köpt ny buljong

Publicerat 2012-10-08 21:38:10 | i kategori Blandat, Tips,

Jag brukar köpa ekologiska buljongtärningar när jag handlar. Idag köpte jag René Voltaires Lantbuljong, ekologisk och gluten- & GMO-fri. Det lät ju bra, men jag insåg när jag precis öppnat burken att det var en hel del socker i... Suck...
 
Jag hade den i köttfärssåsen och den gav mycket smak. Om det var en bra smak eller inte kan jag inte riktigt svara på. Man ska nog vara lite försiktig med den. 
 
 
Postat av: Mia

Klantigt! ;o)

Svar: Åh, jag vet.... :-(
Angelica

2012-10-08 @ 22:43:04
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: Fröken Nilsson

Hm, kikade på denna för någon vecka sen men upptäckte sockret innan jag kom till kassan ;)
Är så svårt att hitta färdig buljong :(

Svar: Kung Markattas var det inget socker i, den köpte jag också :-)
Angelica

2012-10-08 @ 23:03:05
URL: http://frokennilssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: