Tacomiddag med vänner

Publicerat 2012-10-20 21:01:17 | i kategori Blandat, Vardag & familj,

Ytterligare en dag till ända. Var riktigt seg imorse och avslutade frukosten med två alvedon. När jag väl kommit igång med sysslorna kändes det bättre, men jag är svullen i halsen, så det är väl en förkylning på gång.
 
Idag kom några av mina äldsta vänner på besök. De enda jag numera träffar regelbundet, oftast vid födelsedagar. Jag tycker det är viktigt att vi fortsätter träffas också, det är så lätt att man inte "har tid". Vi har jämnåriga barn och ikväll lekte de bra. Fast lite hög ljudnivå var det allt ibland. ;-)
 
Jag bjöd på tacos till middag och till efterrätt blev det chokladpaj, chokladbollar, vanliga kanelbullar och digestivekex. Kexen var en hit bland barnen :-)
 
 
 
Postat av: Mia

Gott, trevligt, högljutt och öm i halsen. Tack för ikväll! :D

Svar: Åh, stackars din hals! Tack själv för i kväll!!
Angelica

2012-10-20 @ 21:13:39
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: