Tränade som en Duracellkanin

Publicerat 2012-10-23 21:49:41 | i kategori Mat, Träning,

Efter kören åkte jag och tränade på Friskis och Svettis. Och det gick jättebra! Trots att det var så länge sen jag var där. Jag hoppade och skuttade och sprang så mycket jag orkade! Kände mig som en Duracellkanin! :-)
 
Hur tror ni att jag hade laddat upp innan då? Ja, inte var det med kolhydrater i alla fall... ;-) Jag åt ägg, räkor, avokado och majonnäs. Värsta sprutt i bang bang-maten!!
Och efteråt mumsar jag på mascarponekräm med hallonsås ;-)
 
Postat av: Catharina

Mmm den översta tallriken är helt i min smak! Älskar avokado och räkor :)

Kram C

Svar: Ja det är så gott!
Angelica

2012-10-24 @ 18:32:07
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: