Månadsvägning

Publicerat 2012-09-02 19:22:49 | i kategori Viktminskning,

Idag var det en månad sedan jag vägde mig sist.... Eller nä, det var det inte, men det var min tanke... Jag skrev förut att jag ställt undan vågen och bara skulle väga mig 1 gång i månaden, men jag klarade inte riktigt av det... ;-)
 
Men jag har i alla fall vägt mig idag och tänkte att jag kan ju rapportera viktminskningen en gång i månaden.
 
Jag har på en månad gått ner 1,3 kg och tappat 1 cm runt magen. Det låter säkert lite för en del, men jag tänker vara nöjd med det. Tänk om jag i stället hade gått upp lika mycket! Det hade inte varit så kul, men nu har jag ju faktiskt gått ner, och så länge det är minus är det positivt!!
 
Är det någon annan som vill dela med sig?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: