Mat och träning 3 september

Publicerat 2012-09-03 21:09:14 | i kategori Mat, Träning,

Idag har jag skött både mat och träning!
 
Jobbet bjöd på frukost idag. Tidigare har det varit rätt dålig frukost när de bjudit, med mest socker, så jag hade inte så stora förväntningar idag. Men jag blev förvånad! Det fanns frukost för ALLA idag! Både för de som vill ha gluten och socker och för mig som ville ha riktig mat! ;-)
 
Jag åt bacon, äggröra, kokt ägg, paprika, skinka och leverpastej. Nöjd med det! :-)

Till lunch blev det rester från igår, risotto gjord på blomkålsris, med räkor, sparris och gröna ärtor.
 
Vid 15.30 åt jag två kokta ägg.
 
17.00 åt jag en smoothie.
 
17.30 var det dags för TRÄNING! Testade skivstång/intervall på Friskis och svettis. Jag hade med mig en kompis som varit med förut som fick visa mig hur man gjorde. Och som hjälpte mig plocka fram allting eftersom jag var så sen... Jobbig träning!! Kommer nog ha svårt med både trappor och toabesök i morgon! :-)
 
Efter träning och dusch blev det så en god middag som min man lagat. Köttfärsbiffar med sås och broccoli, gott!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: