Kokosgröt och ägg

Publicerat 2013-04-27 19:59:05 | i kategori Alla recept, Frukost,

 
Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med dagens frukost. Jag gjorde en kokosgröt med lite hallon i och åt ägg och drack te med kokosfett till. Den frukosten stod jag mig faktiskt på i flera timmar!
 
Kokosgröt 1-2 port
  • en halv förpackning kokosmjölk, Santa Maria extra creamy
  • 1 ägg
  • 0,5 msk kokosnötsmjöl
 
Blanda allt i kastrull. Låt småputtra tills det får den konsistens du vill ha. Du kan smaksätta med t.ex. vaniljpulver, kardemumma, kanel. Jag åt den som den var med lite hallon i.
Postat av: Milla

Måste testas, bra med en mejerifri gröt också! :)

Svar: Ja men eller hur! :-)
Angelica

2013-04-28 @ 11:03:19
URL: http://millabarsk.blogg.se
Postat av: Tina

Tack för tipset, den ska jag verkligen prova då jag försöker dra ner på mejeriprodukterna. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

Svar: Tack detsamma :-)
Angelica

2013-04-28 @ 18:01:01
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: