Kycklingsallad med rökt fetaost

Publicerat 2013-04-05 21:14:56 | i kategori Alla recept, Kyckling,

 
Har ni testat den här osten? Det var första gången idag för mig, men oj vad jag tyckte om den! Jag har lite svårt för smaken på vanlig, riktig fetaost, så jag brukar köpa Apetina. Men den här blev jag nyfiken på, och den var jättegod. Det var extra smak på den så den blev liksom extra god! Den måste ni testa! :-) Jag hade den idag till en smaskig kycklingsallad.
 
 
Blandad sallad med lårkycklingfilé, rökt feta, champinjoner, avokado
  • blandad sallad, vi hade en påse med strimlade rödbetor
  • stekta bitar av kycklinglårfilé
  • stekta champinjoner
  • gurka
  • tomat
  • avokado
  • paprika
  • Fontana rökt ost av feta
Lägg upp alla ingredienser på en tallrik. Servera gärna med hemgjord aioli.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: