Ostägg till frukost

Publicerat 2013-04-02 17:16:00 | i kategori Alla recept, Frukost, Mat,

Idag lagade jag till en frukost hemma innan jobbet. Anledningen till det var att jag hade varit ute och joggat/gått och därför kände att jag behövde frukost idag och inte hade planerat något. Alternativet var yoghurt vilket jag inte ville äta idag, så då blev det till att steka ägg. Och ja, ostägg är bland det enklaste som finns:
 
Stek ägg och låt sen ostskivor smälta på äggen medans de ligger kvar i stekpannan. Jag hade på lite färsk oregano för den goda smakens skull. ;-)
 
Postat av: Lana

Jag brukar också lägga ostskivan på ägg när jag steker dem. Gott, gott!
Ha en fin dag!
Kram
//Lana

Svar: Ja, mycket gott! Lite mesigt med hushållsost, skulle haft nåt starkare ;-) Ha det bra!
Angelica

2013-04-03 @ 07:35:27
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: madde

testa att lägga på ost och sen steka på den sidan också, då blir osten krispig och det är huuuur gott som helst!! :D

Svar: Går det? Trodde det bara blev en sörja då. Men jag får testa! :-)
Angelica

2013-04-04 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: