Frukost med både frukt och fett

Publicerat 2013-08-09 11:26:00 | i kategori Frukost, Mejerifritt,

 
Dagens frukost bestod av krämig kokosmjölk, hallon, blåbär, mango. Te med kokosfett och två kokta ägg. Känns viktigt att tänka på att försöka hålla upp fettet, så jag kan hålla mig mätt.
 
Förresten tror jag mango är min nya favoritfrukt :-)
 
Postat av: Paula

Åh mango är så gott! Jag gjorde egen mangosorbet genom att mixa kesella med fryst mango men man kan säkert göra det med banan eller med kokosmjölk så blir det utan mejerier :) Pröva, det blev sjuuuukt gott!

Svar: Jag gjorde också sorbet igår, fast på lite annorlunda sätt. Du får se sen :-)
Angelica

2013-08-10 @ 14:36:38
URL: http://livehealthier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: