Frukt- och yoghurttallrik

Publicerat 2013-08-30 14:08:23 | i kategori Alla recept, Mat, Övrigt,

I tisdags kände jag mig så trött och utmattad, så det var otroligt skönt när jag fick sätta ner mig i soffan och blev serverad den här tallriken av min man! Det är turkisk yoghurt med 90 % choklad och kiwi, fikon och passionsfrukt. Första gången jag åt färsk fikon tror jag, det var ju gott! Och passionsfrukt måste ju vara nåt av det godaste som finns! :-)
 
Gott och fräscht kvällsmys!
 
 
 
Postat av: Lana

Turkisk yoghurt med frukt är min dotters favorit! Gott!
Ha en fin lördag!
Kram kram
//Lana

2013-08-31 @ 08:14:34
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Mikaela

Seer mumsigt ut! är det du som har gjort alla LCHF-recepten själv ? :)

Svar: Ja, det är jag som hittar på själv. Annars skriver jag om det inte är jag. :-)
Angelica

2013-09-01 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: