Dag 3

Publicerat 2013-02-13 20:28:39 | i kategori Matdagbok, Projekt ketos,

Ingen förändring på stickan imorse, nere i botten... Kändes sådär...
 
Hoppade naturligtvis över frukosten, tog en kopp te bara. Sen på lunchen gick jag ut på stan. Så jag hoppade lunchen också. 
 
Så det första med kalorier jag stoppade i mig var när jag lagade mat. Kunde inte låta bli att provsmaka... ;-)
 
Men innan dess kollade jag stickan igen, och YES! Nu hade den börjat röra sig! Skönt...
 
Dagen har varit seg. Jag har varit trött och oinspirerad. Antagligen en kombination av för lite sömn tillsammans med omställningsbesvär. Av den lättare sorten då jag även åt LCHF innan den här veckan...
 
Tränade styrka direkt efter middagen. Jag har ju bara en halvtimme på mig på onsdagar, men det räckte...
 
Dagens mat:
Middag 17.15: ugnsomelett, karré- och baconfräs, stuvad spenat
Kvällsfika 19.15: te med kokosfett, kokosmicrobröd med bregott, ägg, majonnäs, bregott, ost och ärtskott. Plus ett kokt ägg.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: