Dag 4

Publicerat 2013-02-14 21:59:00 | i kategori Matdagbok, Projekt ketos,

Som jag redan skrivit så har dagen varit lite halvkass. Men kvällen har känts bra. Har varit hungrig och åt stor lunch och stor middag och klämde sen i mig ett kvällsfika också i sista stund. Jag är kvar i ketos, men det blir ingen mörkare färg. Det har blivit en hel del mejeriprodukter idag, då det var korvstroganoff med både grädde och creme fraiche, och så löksåsen med en hel massa grädde i till middag. Plus att det ju är en hel del kolhydrater i falukorven trots att jag valde den bästa jag hittade.
 
Lunch 11.45: Korvstroganoff med ett stekt ägg och broccoli
Middag 17.00: Stekt fläsk med löksås, ärtskott. Ett kokt ägg och några ostskivor efteråt.
Kvällsfika 19.59: Ett kokt ägg med majonnäs
 
När det här blir publicerat har jag redan gått och lagt mig. Jag och maken ska för en gångs skull gå och lägga oss tidigt! Vi behöver sova båda två... (jo, det går ju faktiskt att tidsinställa inlägg, så det är inte säkert att jag har suttit och skrivit när det publiceras...)
 
 
Postat av: Kostologik- Mickan

Sv: Nej smaken blir lite väl mycket iallafall i matlagning. den här är jag jättenöjd med :)

ögonkräm, åh det måste jag testa! blir det inte flottigt?

Men åh vad gott med löksås! Tyvärr inget jag gör för ofta, min karl ger mig inga go natt pussar om ja äter lök, haha!

Svar: Nej, det blir inte flottigt, bara att testa! Använder den till hela ansiktet ibland också .-)
Angelica

2013-02-15 @ 13:52:56
URL: http://blogg.kostologik.se
Postat av: Frida

Mmmm, det såg gott ut. :) Såg ju allt det på Instagram med. :)

2013-02-15 @ 19:42:02
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: