Dag 5

Publicerat 2013-02-15 21:44:25 | i kategori Matdagbok, Projekt ketos,

Sov ordentligt i natt då jag gick och lade mig tidigt igår, så jag har varit mycket piggare idag. Har bara ätit två gånger idag. Fast jag har fantiserat om allt gott jag skulle äta ikväll, ketos eller inte, men jag fick ont i magen efter middagen, så jag har hållit mig. :-)
 
Enligt stickan efter jobbet, innan middagen, var jag i ketos, men jag kommer inte upp i någon mörkare färg. Får se om det händer något mer i helgen eller om jag kommer att mumsa i mig gottigheter ;-)
 
Lunch 11.30: Ugnsomelett, karré- och baconfräs, stuvad spenat
Middag 17.15: Quesedillas med creme fraiche och tacosås samt gurka och tomat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: