Dag 6 och 7

Publicerat 2013-02-17 21:30:50 | i kategori Matdagbok, Projekt ketos,

Jag orkade aldrig skriva något om gårdagen så jag tar hela helgen i ett svep i stället.
 
Lördag dag 6
Lunch 13.15: Te med kokosfett, kokosmicrobröd med bregott, ost och gurka, tre skinkrullar, keso, ett kokt ägg med majonnäs (efter träning dessutom)
Middag 17.15: McFeast utan bröd på McDonalds
Kvällsfika vid 21: Mejerifri hallonglass
 
Söndag dag 7
Frukost 8.30: Te, 1 dl turkisk yoghurt, fyra hallon, kokoschips, en sked mandelsmör. Två skivor konjaksmedvurst, ett par skivor alspånsrökt bogfläsk, ett kokt ägg med majonnäs, gurka.
Lunch 12.15: tonfisk i vatten (knappt en halv burk), en liten avokado, ett kokt ägg med majonnäs.
Mellanmål ca 15.30: två skedar mandelsmör
Middag 17.30: baconlindad kycklingfilé med avokadosmör, broccolisparris, smörstekt vitkål, tomat.
Kvällsfika ca 21: tre skedar mandelsmör
 
Jag har kollat stickan flera gånger under helgen, och har varit i ketos hela tiden tror jag, men väldigt lågt. Nu ikväll strax före 20 kollade jag igen och då var den mörkast hittills.
 
 
 
Postat av: Marie

Jag körde oxå med stickor ett tag, tyckte det var bra för motivationen och så hade jag koll på att jag inte åt för mycket kolisar.

Svar: Håller med, har hjälpt mig att hålla efter mig själv :-)
Angelica

2013-02-18 @ 08:59:23
URL: http://motiveramignu.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg! Massor av inspiration, tack för att du delar med dig!
Hälsar
Alex

Svar: Åh, tack så hemskt mycket Alexandra!! :-D
Angelica

2013-02-18 @ 19:40:12
URL: http://eatsleeptrainworkrepeat.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: