Less på vågen!

Publicerat 2013-02-26 12:02:00 | i kategori Personliga tankar, Viktminskning,

Imorse vägde jag mig igen, och den visade på en ännu högre siffra än igår! Fasen vad less jag blev! Och nu har jag bestämt mig för att det är slut på att låta vågen bestämma hur jag ska känna det! Den bestämmer inte om jag känner mig smal eller tjock, glad eller ledsen! Så nu har jag ställt undan den! Bara intill i bastun än så länge, funkar inte det får maken gömma undan den. Jag har gjort så förut en gång men klarade mig inte så länge.
 
Jag kommer att fortsätta försöka gå ner i vikt. Och jag kommer att fortstätta väga mig, men inte i tid och otid som jag gör nu, ibland flera gånger om dagen. Men jag har inte bestämt mig för om det blir en gång i veckan eller en gång i månaden. Det får jag se. Men min tanke är att jag ska skriva upp månadsresultaten här i bloggen. Jag väger och mäter mig den första varje månad. Började första januari. Tror inte jag delgett er det första resultatet, men då får det bli senare.
 
Så här tomt är det där vågen stått. Nu bara damm...
 
Postat av: Pernilla

Så där gör jag med, alltså väger (och mäter) mig vden 1:a varje månad. Mycket bättre och du har så rätt i att vågen fasiken inte ska få bestämma över hur man ska känna sig!

Älskar din blogg och får så mycket matinspiration (ibland är det mindre bra, lagade chokladbollar igår och dom var FÖR goda, kunde inte hålla mig borta)

Ha en bra dag!
/Pernilla

Svar: Tack snälla Pernilla! Det var länge sen jag gjorde chokladbollarna, av en anledning... ;-)
Angelica

2013-02-26 @ 12:38:27
Postat av: Catharina

Klokt av dig att ta bort vågen, när du ändå blir less på den! Låter som en bra plan att väga sig varje vecka eller varje månad! Du är så duktig som kämpar! Jag blir t.o.m peppad att köra igång! Det du ;)

Kram C <3

Svar: Haha!! Kör hårt!! ;-)
Angelica

2013-02-26 @ 15:27:48
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: