Sagan om LCHF:s farlighet

Publicerat 2013-02-22 10:41:00 | i kategori Blandat, Tips,

Anna Hallén har skrivit så roliga små historier. Om ni inte läst dom så kommer jag att visa dom här. Här kommer den första...
 
Sagan om LCHF:s farlighet
Anna köper en skruttig begagnad bil som har varit misskött i många många år. Den är körd på fel bensin, aldrig bytt olja, aldrig tvättad, gamla slitna tändstift, ja i ett bedövligt skick.
 
Anna tar hem den stackars bilen och fixar till den. Hon byter olja, nya tändstift, tvättar den, rengör motorn och tankar nu rätt bensin.
 
Efter ett år går bilen sönder!
 
Jag tror det är Annas fel. Det är farligt att sköta om sina bilar såsom bilen behöver bli skött. Alla på verkstaden sa direkt, ”precis så som vi alltid har sagt på den här verkstaden, det är farligt experimentera med sin bil.” och så himlade de lite på ögonen för att Anna varit så kortkad att tro att rätt bensin och ny olja var något bra.
 
Hahahaha!!! Jag tycker det är så roligt!! :-)
Postat av: Kostologik - Mickan

Hon är ju helt underbar!!! Jag gillar den med bilen bäst :)

Svar: Jag skrattar gott till dom :-)
Angelica

2013-02-22 @ 15:10:45
URL: http://blogg.kostologik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: