Styrketräning och familjejympa

Publicerat 2013-02-16 20:37:52 | i kategori Blandat, Träning,

Imorse åkte jag först och tränade på jymmet, och tog igen passet jag missade i torsdags. Det kändes bra, och jag hade tid att göra ett par extra övningar. Sen kom yngsta dottern dit för att gå med mig på familjejympa. Det tycker hon är roligt! :-)
 
Sen har vi ätit lunch, och varit i Birsta och letat slalompjäxor åt mig. Det blev både ett par pjäxor och ett par Sorel vinterkängor. Håller på att utrusta mig inför sportlovet... :-) Och sen tog vi en middag på McDonalds...
 
 
Jag hade varit förutseende och tagit med ägg. Hon åt upp båda, så jag fick vackert vänta tills vi kom hem :-)
 
Inga problem att äta på McDonalds heller, jag tog en McFeast utan bröd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: