Hör av er!

Publicerat 2013-01-03 09:44:00 | i kategori Blandat, Frukost,

Nu funkar det att kommentera igen, så nu får ni ge er tillkänna!! :-)
Jag vill veta vad ni tycker om de sista inläggen!
Dagens frukost, ett kokt ägg med majonnäs och te med kokosfett
Postat av: Jessica

Hej! Jag har nyss hittat hit! Du har en jättefin och inspirerande blogg! Jag står i valet och kvalet om jag ska köra igång med lchf igen, har gjort det i omgångar men har alltid "gett upp" då jag hatar att ge mig själv "förbud" att äta vissa saker.
Vi får se hur det blir helt enkelt, men hit kommer jag att komma tillbaka i alla fall!
Ha en fin dag!
/Jessica.

Svar: Hej Jessica! Vad roligt att du hittat hit! Hoppas du stannar ;-)Om du velar mellan att börja och inte tycker jag att du ska börja med att läsa på om LCHF, och VARFÖR det är bra att äta så. Gäller det bara viktminskning eller finns det andra hälsofaktorer som spelar in? När jag började nöjde jag mig inte bara med "att det funkar", jag ville veta VARFÖR det funkade, och det var då jag blev dedikerad :-)
KRAM
Angelica

2013-01-03 @ 11:00:02
URL: http://tindrica.blogspot.com
Postat av: Catharina

ÄNTLIGEN! Jag vet inte hur måååånga gånger jag försökt kommentera här inne hos dig! Nu ska jag dock vila, har ont i magen...men lovar kommentera senare på en massa inlägg :)

Ha en fin dag!
Kram C

Svar: Vad roligt, jag väntar med spänning :-)
Tråkigt med magen, hoppas lite vila hjälper! Kram
Angelica

2013-01-03 @ 11:58:51
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Lana

Ja, äntligen! :)
Snygg design har du fixat! Väldigt stiligt!
Ha en fin kväll!
Kramar!
//Lana

Svar: Tack Lana! Nu känner jag mig nöjd med designen, ett tag iaf :-) Kram
Angelica

2013-01-03 @ 19:04:18
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: