Korvgryta med sjögräsnudlar

Publicerat 2013-07-30 19:47:00 | i kategori Alla recept, Kött, Mat,

Ibland när jag har dålig matfantasi, går jag tillbaka och tittar i bloggen vad jag lagat tidigare. Och då hittar jag ju en massa smaskig mat! :-) En del som jag helt glömt bort och kan då göra igen. Idag blev det dags för en korvgryta med salsiccia, som jag hittade igen i frysen. Jag följde receptet och slängde dessutom i en påse sjögräsnudlar. Enkelt och gott!
 
Postat av: Sandra

Skulle du kunna länka till det inlägget där hela receptet finns? :)

Svar: Det är länkat till receptet. Det enda jag gjorde förutom det var att jag tillsatte en påse sjögräsnudlar på slutet.
Angelica

2013-08-18 @ 11:45:34
Postat av: Christine

Måste fråga dig om konsistensen på dina sjögräsnudlar! Jag öppnade mitt paket och ut kom en stenhård klump som var fullkomligt omjölig att trassla ut. La den i kokande vatten-nada. Försökte dra isär den, inget hände. Åt ändå, men de var som hårda plaströr. Ska de vara så?

Svar: Ja, det är en sån klump. Jag brukar lägga ner den i den sås/gryta jag ska ha. Ibland drar jag av lite först. Men de är som de ska vara. :-) Jag äter dem aldrig på sidan om, för då är de inte så roligt, utan de bör nog ligga i såsen.
Angelica

2013-09-24 @ 10:33:50
URL: http://cricriperu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: