Toast på microbröd

Publicerat 2013-06-14 21:08:33 | i kategori Alla recept, Övrigt,

Hej på er! Var några dagar sen jag var in och skrev nåt nu, men jag har inte haft tid. Ibland behöver jag nån dag ifrån att blogga, och igår var en låång dag som gjorde mig så himla trött, med både skolavslutning och studentfirande. Jag är trött nu också, men jag har tjuvat åt mig lite tid för att hinna skriva ett inlägg! :-)
 
Jag hade ingen lust att åka in och handla efter jobbet samtidigt som jag inte hade någon lust att ställa mig och laga till nåt med kassler, som jag visste fanns hemma. Trött, fredag, jag vill ha nåt enkelt, lätt, snabbt och gott. :-) Så jag tycker att jag lyckades rätt bra med det jag väl hittade på! Toast gjort på microbröd, med renkorv och ost. Gottit!
 
 
Toast på kokosmicrobröd 1-2 port
  • 2 ägg
  • 50 g smält smör
  • 3 msk kokosnötsmjöl
  • salt
Blanda allt. Bred ut smeten på två assietter. Stoppa in i micron i två minuter.
 
Fyll sedan bröden med valfri fyllning och stek i smörgåsjärn, eller våffeljärn som jag använde.
 
Min fyllning:
  • tomatpuré
  • renkorv
  • ost
  • pizzakrydda
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: