Jag fick ett tips om en sida...

Publicerat 2013-03-19 21:29:00 | i kategori Blandat, Tips,

...med LCHF-recept, LCHF-recept.se. Där finns recept, men också tips på bloggar. OCH information och tips om LCHF. Kolla in sidan vetja!! :-)
Postat av: TebeSolaris

Märklig sida. Det står ingenting om vem som står bakom sidan, bara info om LCHF och länkar till bloggar. I övrigt bara reklam. När man går till kontaktsidan finns där ett formulär man kan fylla i men den enda hänvisande texten är som följer: "OBS! Vi kommer inte att besvara frågor kring LCHF utan hänvisar till följande forum där man snabbt kan få svar på sina frågor." och så blir man länkad till siten "Kolhydrater i Fokus". Aldrig jag skickar ett recept till en hemsida där jag inte vet vem som står för den och om jag ger dem rätten till ett recept eller det fortfarande är mitt. Tycker det hela verkar aningen oseriöst och suspekt. Varför kan de inte skriva vem som driver sidan och varför?


Svar: Det där är ju upp till dig. Fråga dom om du vill ha svar, för jag har ingen aning! :-)
Angelica

2013-03-20 @ 13:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: