Mat och träning idag

Publicerat 2013-03-10 22:44:05 | i kategori Matdagbok, Träning,

Nu kommer en liten redogörelse över mat och träning idag. Jag ställde mig på vågen i morse (!) och den var som väntat, efter en vecka med mycket mat. Det har varit LCHF hela vägen, men mer mat än vanligt, och nötter och choklad varje dag... men nu är det vardag och som vanligt igen! :-)
 
Frukost ca 8: kesogrädde med mandelsmör och hallon, te med kokosfett
Lunch ca 12.15: två grillkorvar med 75 % kötthalt, avokado, ägg, keso, gurka, tomat och lite apetina ost
Mellanmål ca 15: en kopp te (avstod det stora kalasfikat)
Middag ca 18.00: stekt fläsk med löksås och blomkålsmos
Kvällsfika ca 21: två skedar cashewnötssmör och ett kokt ägg
 
Jag lyckades ta mig ut i solen och testa konditionen. Det var ett strålande väder! Min kondis var däremot inte strålande, det var länge sen jag tränade det... men frisk luft fick jag, och motion är ju aldrig av ondo! ;-) Det blev 4 km hemmavid, innan lunchen där vid 11-tiden.
 
 
 
Postat av: Tove

Hej

Ville bara säga hej, har följt din blogg en tid och tycker mycket om den!
Kändes rätt att "ge mig till känna" då du bjussar så generöst på ditt liv!
Hoppas du får en fin vecka fylld av sol och kärlek!
Kram Tove

Svar: Du gör mig så glad!! Så roligt att du ger dig till känna, jag undrar så ofta vem som läser :-) Kramar och detsamma till dig!
Angelica

2013-03-11 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: